Gwarancje i reklamacje

GWARANCJA JAKOŚCI

Na wszystkie oferowane w naszym sklepie produkty  dajemy 2 lata gwarancji.

WYMIANY, ZWROTY i REKLAMACJE

1. Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem jest zwrot produktu bez jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania. Pieniądze zostają zwracane przelewem na podane przez Klienta konto.
     Jeśli dokonują Państwo wymiany produktu ponoszą Państwo koszty wysyłki w obie strony.
Do przesyłki prosimy dołączyć kartkę zawierającą:
        nr. zamówienia
        informację na jaki towar dokonać wymiany
        dane kontaktowe – e-mail i nr telefonu
       Przed wysyłką zwrotną należy poinformować nas o takim zamiarze pisząc na adres: salon@wariant2.com.pl


2.   Możliwość wymiany oraz zwrotu towaru nie dotyczy produktów  niezgodnych z zamówieniem.


3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:

a. Zwrócimy poniesione koszt odesłania towaru do nas przelewem na wskazane w przesyłce konto bankowe w terminie max 7 dni roboczych.Odsyłamy przesyłkę kurierem na nasz koszt


4. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt.


5. Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa zamawiający.


6. W przypadku zaginięcia przesyłki, powstałego nie z Naszej winy, lecz z winy osób trzecich, sklep zastrzega sobie 28 dni roboczych na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji ( złożenie reklamacji na poczcie, odpowiedź reklamacyjna).