Nowy produkt
RZR XP Turbo EPS to pojazd off-road niepodobny do niczego innego. Jego 168 KM silnik ProStar Turbo sprawia, że jest najmocniejszym pojazdem typu side-by-side na rynku. Jednak to nie tylko światowej klasy silnik czyni XP Turbo EPS najlepszym z dostępnych pojazdów. Wyróżnia się wiodącym w branży zwieszeniem, prześwitem oraz wzmocnionym układem hamulcowym. ProStar® Turbo to najmocniejszy silnik....
RZR XP Turbo EPS to pojazd off-road niepodobny do niczego innego. Jego 168KM silnik ProStar Turbo sprawia,że adrenalina jest i ciągle będzie obecna!. Jednak to nie tylko światowej klasy silnik czyni XP Turbo wyjątkowym pojazdem.. Wyróżnia się wiodącym w branży zawieszeniem, prześwitem oraz wzmocnionym układem hamulcowym. ProStar® Turbo to najmocniejszy silnik w pojazdach typu side-by-side dostępny w ofercie Polarisa, gwarantujący niezrównaną moc, moment obrotowy oraz wydajność.
Promień skrętu [m] | 460 |
Liczba miejsc | 2 |
Zasilanie silnika | wtrysk |
Amortyzatory (przód) | Fox Podium 2,5" |
Amortyzatory (tył) | Fox Podium 3.0" |
Gniazdo zapalniczni 12V | std |
Zawieszenie (tył) | wahacz |
Pojemość bagażnika (tył) [l] | 136 |
Skok zawieszenia (tył) [mm] | 457 |
Opony (przód) | 29 x 9 - 14 Maxxis Boghorn |
Opony (tył) | 29 x 11 - 14 Maxxis Bighorn |
Koła | aluminium |
Rozstaw kół [mm] | 2286 |
Masa (bez paliwa) [kg] | 679 |
Długość [mm] | 3022 |
Wysokość [mm] | 1873 |
Szerokość [mm] | 1626 |
Prześwit [mm] | 343 |
Zbiornik paliwa [l] | 36 |
Skok zawieszenia (przód)[mm] | 406 |
Zawieszenie (przód) | podwójny wahacz |
Typ silnika | 4-suw |
Chłodzenie | ciecz |
Liczba cylindrów | 2 |
Pojemność [cm3] | 925 |
Moc [KM] | 168 |
Zakres biegów | H/L/N/R/P |
Przekładnia | automatyczna |
Rozrusznik | elektryczny |
Napięcie akumulatora [V] | 12 |
Hamulce (przód) | tarcze |
Hamulce (tył) | tarcze |
Napęd | wał kardana |
System napędowy | PVT 2x4/4x4 |
Wyposażenie | EPS |
Brak opinii klientów w tej chwili.