2020 Can-Am Maverick Xds Turbo RR

Nowy produkt

Can-Am Maverick został zaprojektowany z niespotykaną jak dotąd dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Efektem tych prac jest zupełnie nowy design Mavericka - jeszcze bardziej agresywny czym podkreśla swój sportowy charakter. Kierowca i pasażer dzięki przeprojektowaniu kokpitu czuje się, jak w sportowym samochodzie, który jak przyklejony prowadzi się w każdym terenie...

...

124 152,06 zł brutto

Can-Am Maverick został zaprojektowany z niespotykaną jak dotąd dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Efektem tych prac jest zupełnie nowy design Mavericka - jeszcze bardziej agresywny czym podkreśla swój sportowy charakter. Kierowca i pasażer dzięki przeprojektowaniu kokpitu czuje się, jak w sportowym samochodzie, który jak przyklejony prowadzi się w każdym terenie. Zmiany również, a może przede wszystkim dotyczą zawieszenia. Nowe amortyzatory, zwiększony rozstaw osi oraz większe koła w znacznym stopniu poprawiły komfort i pewność jazdy z dużą prędkością w każdym terenie.
Sercem nowego Mavericka X3 jest turbodoładowany silnik generujący niespotykaną jak dotąd moc 172 KM.

NAPĘD:
•    Typ: Rotax 900 ACE, pojemność 900 cm³, turbodoładowany, 4-suwowy, chłodzony cieczą, trzy cylindrowy, rzędowy, cztery zawory na cylinder, wzmocnione tłoki, 172 KM, elektroniczna kontrola przepustnicy iTC
•    Wysoce wydajny, zintegrowany filtr powietrza Donaldson, intercooler
•    Pojedynczy układ wydechowy
•    Zasilanie paliwem: iTC ™ z EFI, elektroniczny wtrysk paliwa, wtryskiwacze Siemens VDO
•    Rozruch: elektryczny
•    Przeniesienie napędu: system szybkiej reakcji (QRS-X) z dodatkowym przepływem powietrza, automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT z przełożeniami High, Low, Park, Neutral, Reverse, hamowanie silnikiem
•    Układ jezdny: dołączany na 2 lub 4 koła, przekazanie napędu wałem napędowym, wiskotyczna blokada (szpera) przedniego dyferencjału Smart-Lok

PODWOZIE:
•    Klatka bezpieczeństwa: rury ze stali dwufazowej 980, certyfikat ROPS
•    Wzmocniona, super lekka rama podwozia
•    Zawieszenie przednie: podwójne wahacze poprzeczne, stabilizator, skok 508 mm
•    Zawieszenie tylne: niezależne wahacze TTA X, wleczone, stabilizator, skok 508 mm
•    Hamulce przednie: tarczowe wentylowane, średnica tarcz 262 mm, zaciski dwu tłoczkowe
•    Hamulce tylne: tarczowe wentylowane, średnica tarcz 248 mm, zacisk dwu tłoczkowy

WYMIARY:
•    Długość x Szerokość x Wysokość: 3353 x 1625 x 1669 mm
•    Rozstaw osi: 2591 mm
•    Prześwit: 356 mm
•    Masa własna: 676 kg
•    Nośność bagażnika: 91 kg, zgodny z systemem LinQ
•    Schowki: schowek na konsoli środkowej 2,8 L, schowek na rękawiczki 6,2 L, uchwyt na kubek 0,4 L
•    Pojemność zbiornika paliwa: 40 L

WYPOSAŻENIE:
•    Oprzyrządowanie: prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, licznik motogodzin, centrum diagnostyczne, wskaźnik włączonego przełożenia skrzyni biegów, wskaźnik trybu Sport i ECO, wskaźnik dołączenia napędu 4x4, wskaźnik zapięcia pasów, wskaźnik poziomu paliwa, zegar, centrum diagnostyczne, automatyczne wyłączanie świateł i akcesoriów elektrycznych po dłuższym postoju z wyłączonym silnikiem
•    Immobiliser D.E.S.S
•    Oświetlenie LED na przodzie i tyle
•    Gniazdko 12V z przodu
•    Zintegrowany przedni bumper
•    Osłona podwozia HMW
 
PAKIET X DS:
•    Amortyzatory przednie: FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback z dwustopniową regulacją tłumienia dobicia, odbicia, napięcia wstępnego sprężyny. Tył: FOX 2.5 PODIUM RC2 z dwustopniową regulacją tłumienia dobicia, odbicia, napięcia wstępnego sprężyny
•    Felgi aluminiowe 14" z pierścieniami beadlock
•    Opony Maxxis Bighorn 2.0, 29"
•    Nisko położone siedzenia
•    Regulowany fotel kierowcy
•    Regulowana kierownica
•    Uchwyty dla pasażera
•    Częściowe, boczne drzwi ochronne

Liczba miejsc2
Amortyzatory (przód)Fox 2,5 PODIUM RC2
Amortyzatory (tył)Fox 2,5 PODIUM RC2
Gniazdo zapalniczni 12Vstd
Zawieszenie (tył)TTX
Pojemość bagażnika (tył) [l]91
Skok zawieszenia (tył) [mm]508
Opony (przód)29x9-14 Maxxis Bighorn
Opony (tył)29x11-14 Maxxis Bighorn
Kołaaluminium
Rozstaw kół [mm]2591
Masa (bez paliwa) [kg]676
Długość [mm]3353
Wysokość [mm]1969
Szerokość [mm]1625
Prześwit [mm]356
Zbiornik paliwa [l]40
Skok zawieszenia (przód)[mm]508
Zawieszenie (przód)podwójne wahacze
Typ silnika4-suw
Chłodzenieciecz
Liczba cylindrów3
Pojemność [cm3]900
Moc [KM]172
Zapłonwtrysk
Zakres biegówH/L/P/N/R
Przekładniaautomat
Rozrusznikelektryczny
Hamulce (przód)tarczowe
Hamulce (tył)tarczowe
Napędwał kardana
System napędowyCVT 4x4

Brak opinii klientów w tej chwili.

Napisz recenzję