2020 Can-Am Maverick Xrs Turbo RR

Nowy produkt

Can-Am Maverick został zaprojektowany z niespotykaną jak dotąd dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Efektem tych prac jest zupełnie nowy design Mavericka - jeszcze bardziej agresywny czym podkreśla swój sportowy charakter. Kierowca i pasażer dzięki przeprojektowaniu kokpitu czuje się, jak w sportowym samochodzie, który jak przyklejony prowadzi się w każdym terenie...

...

132 413,95 zł brutto

 Możliwość zarejestrowania pojazdu
Cena rejestracji obejmuje: Montaż kitu homologacyjnego (klakson, kierunkowskazy, światła awaryjne, zaczep tylny z gniazdem przyczepy, podświetlenie tablicy rejestracyjnej, lusterka, światło przeciwmgielne, światło cofania) + Przegląd + Rejestracja w Polsce + Ubezpieczenie OC

Koszt: 1800 € 

DANE TECHNICZNE

NAPĘD:

•    Typ: Rotax 900, pojemność 900 cm³, turbodoładowany, 4-suwowy, chłodzony cieczą, zintegrowany intercooler, trzy cylindrowy, rzędowy, cztery zawory na cylinder, wzmocnione tłoki, 195 KM, elektroniczna kontrola przepustnicy iTC
•    Wysoce wydajny, zintegrowany filtr powietrza , intercooler
•    Pojedynczy układ wydechowy
•    Zasilanie paliwem: iTC ™ z EFI, elektroniczny wtrysk paliwa, wtryskiwacze Siemens VDO
•    Rozruch: elektryczny
•    Przeniesienie napędu: system szybkiej reakcji (QRS-X) z dodatkowym przepływem powietrza, automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT z przełożeniami High, Low, Park, Neutral, Reverse, hamowanie silnikiem
•    Układ jezdny: dołączany na 2 lub 4 koła, przekazanie napędu wałem napędowym, blokada przedniego dyferencjału przy pomocy jedynej na rynku technologii Smart- Lok™, cztery tryby jazdy:
    •    Napęd na tył
    •    Napęd 4x4 z zablokowanym przednim dyferencjałem
    •    Napęd 4x4 Rock
    •    Napęd 4x4 Trail

PODWOZIE:
•    Klatka bezpieczeństwa: rury ze stali dwufazowej 980
•    Wzmocniona, super lekka rama podwozia
•    Zawieszenie przednie: podwójne wahacze poprzeczne inspirowane pojazdami typu Trophy Truck, stabilizator, skok 559 mm, amortyzatory FOX 2,5 PODIUM RC2
•    Zawieszenie tylne: niezależne wahacze TTA X, wleczone, stabilizator, skok 610 mm, amortyzatory FOX 3,0 PODIUM RC2
•    Hamulce przednie: tarczowe wentylowane, średnica tarcz 262 mm, zaciski dwu tłoczkowe
•    Hamulce tylne: tarczowe wentylowane, średnica tarcz 248 mm, zacisk dwu tłoczkowy

WYMIARY:
•    Długość x Szerokość x Wysokość: 3353 x 1847 x 1740 mm
•    Rozstaw osi: 2591 mm
•    Prześwit: 406 mm
•    Masa własna: 738 kg
•    Nośność bagażnika: 91 kg
•    Schowki: schowek na konsoli środkowej 2,8 L, schowek na rękawiczki 9,4 L, uchwyt na kubek 0,4 L
•    Pojemność zbiornika paliwa: 40 L

WYPOSAŻENIE:
•    Wyświetlacz Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,3 cala (19,3 cm) z klawiaturą:
Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki godzin pracy, stan paliwa, wskaźnik: włączonego przełożenia skrzyni biegów, trybu SPORT/ ECO, zegar,
•    Immobiliser D.E.S.S
•    Oświetlenie LED z przodu i z tyłu
•    Gniazdko 12V z przodu
 
PAKIET X RS:
•    Amortyzatory przednie: FOX 2.5 PODIUM RC2.0 Piggyback z dwustopniową regulacją tłumienia dobicia, odbicia, napięcia wstępnego sprężyny. Tył: FOX 3.0 PODIUM RC2 z dwustopniową regulacją tłumienia dobicia, odbicia, napięcia wstępnego sprężyny
•    Pasy czteropunktowe
•    Rozstaw kół 1847 mm
•    Centralna, wytrzymała osłona podwozia HMW
•    Felgi aluminiowe 14 cali z pierścieniami beadlock
•    Opony Maxxis Bighorn 2.0, 30"
•    Nisko położone siedzenia
•    Regulowany fotel kierowcy
•    Regulowana kierownica
•    Uchwyty dla pasażera
•    Częściowe, boczne drzwi ochronne
•    Pełny dach

 

Liczba miejsc2
Amortyzatory (przód)Fox 3,0 PODIUM RC2
Amortyzatory (tył)Fox 3,0 PODIUM RC2
Gniazdo zapalniczni 12Vstd
Zawieszenie (tył)TTX
Pojemość bagażnika (tył) [l]91
Skok zawieszenia (tył) [mm]610
Opony (przód)30x10-14 Maxxis Bighorn 2,0
Opony (tył)30x10-14 Maxxis Bighorn 2,0
Kołaaluminium
Rozstaw kół [mm]2591
Masa (bez paliwa) [kg]720
Długość [mm]3378
Wysokość [mm]1704
Szerokość [mm]1829
Prześwit [mm]381
Zbiornik paliwa [l]40
Skok zawieszenia (przód)[mm]559
Zawieszenie (przód)podwójne wahacze
Typ silnika4-suw
Chłodzenieciecz
Liczba cylindrów3
Pojemność [cm3]900
Moc [KM]172
Zapłonwtrysk
Zakres biegówH/L/P/N/R
Przekładniaautomat
Rozrusznikelektryczny
Hamulce (przód)tarczowe
Hamulce (tył)tarczowe
Napędwał kardana
System napędowyCVT 4x4

Brak opinii klientów w tej chwili.

Napisz recenzję