Nowy produkt
CF Moto ZFORCE 1000 EPS - wspomaganie z homologacją na ciągnik rolniczy, gotowy do rejestracji !!!
ZFORCE 1000 EFI, który jest wyposażony w sprawdzony i nowoczesny silnik 4-suwowy, 8-zaworowy, V-Twin, chłodzony cieczą.
ZFORCE 1000 V-twin jest pojazdem, który będzie w stanie ...
CF Moto ZFORCE 1000 EPS - wspomaganie z homologacją na ciągnik rolniczy, gotowy do rejestracji !!!
ZFORCE 1000 EFI, który jest wyposażony w sprawdzony i nowoczesny silnik 4-suwowy, 8-zaworowy, V-Twin, chłodzony cieczą.
ZFORCE 1000 V-twin jest pojazdem, który będzie w stanie sprostać wszelkim trudnościom terenu
a jednocześnie zapewni komfort w poruszaniu się po drogach utwardzonych dzięki wyjątkowemu w tej klasie zawieszeniu i
niezwykle dynamicznemu silnikowi.
ZFORCE 1000, idealne połączenie cech sportowych,
prześwit 310mm, wysokość siedziska 395mm, napęd 4×4, idealny do sportu oraz rekreacji.
Dual-arm, niezależne tylne zawieszenie (IRS) i regulowane amortyzatory gazowe minimalizują wibracje nawet w najgorszych warunkach terenowych.
Gniazdo z napięciem wyjściowym 12V
- elektroniczny wtrysk paliwa DELPHI
- wyciągarkę elektryczną sterowaną z kierownicy
- aluminiowe felgi 14"
- amortyzatory GAZOWE z siłą tłumienia
- udoskonalona automatyczna skrzynia biegów
- sprawdzony silnik V-Twin - 2 cylindrowy w układzie V o mocy 80KM, który zdobył już uznanie na rynkach całego świata
- elektroniczny wyświetlacz - nowy design
- instrukcję obsługi w języku polskim
- homologację na dwie osoby, klient płaci tylko za rejestrację
Silnik
Typ silnika V-twin, 8-zaworowy, SOHC, EFI, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 962.6cc
Średnica cylindra x skok tłoka 91.0mm × 74mm
Stopień sprężania 10.6:1
Max. moment obrotowy 82N•m/6200 rpm
Max. moc 59 kW/7000 rpm
Elektroniczny wtrysk paliwa EFI
zapłonu ECU
Skrzynia biegów/napęd automat/CVT/2/4WD blokada mostów
Wymiary i waga
Dł. x szer. x wys. 2870 x 1510 x 1845mm
Rozstaw osi 2.040mm
Wysokość siedziska 395mm
Prześwit 300mm
Zbiornik paliwa 27L
Waga 610kg
Zawieszenie
Zawieszenie przód/tył: podwójny wahacz z regulacją amortyzatorów
Hamulce przód/tył: podwójne tarcze
Felgi: aluminiowe 14-calowe
Opony: przód-AT 27x9-14, tył-AT 27x11-14
Liczba miejsc | 2 |
Zasilanie silnika | wtrysk |
Zawieszenie (tył) | podwójny wahacz |
Opony (przód) | 27x9-14 |
Opony (tył) | 27x11-14 |
Koła | aluminium |
Rozstaw kół [mm] | 2285 |
Masa (bez paliwa) [kg] | 690 |
Długość [mm] | 3135 |
Wysokość [mm] | 1820 |
Szerokość [mm] | 1565 |
Prześwit [mm] | 310 |
Zawieszenie (przód) | podwójny wahacz |
Typ silnika | 4-suw |
Chłodzenie | ciecz |
Liczba cylindrów | 2 |
Pojemność [cm3] | 962 |
Moc [KM] | 80 |
Zakres biegów | H/L/N/R/P |
Przekładnia | automatyczna |
Rozrusznik | elektryczny |
Napięcie akumulatora [V] | 12 |
Hamulce (przód) | tarczowe |
Hamulce (tył) | tarczowe |
Napęd | wał kardana |
System napędowy | CVT 2x4/4x4/4x4 lock |
Wyposażenie | Wyciągarka 3000 lb, hak |
Brak opinii klientów w tej chwili.