Nowy produkt
Nowy Outlander 450 ze swoim 38-konnym silnikiem jest najmocniejszym quadem w swojej klasie, posiada również najlepsza relację mocy do wagi quada. Outlander 450 jest mocniejszy aniżeli Yamaha Grizzly 450. Kolory: zielony....
Nowy Outlander 450 ze swoim 38-konnym silnikiem jest najmocniejszym quadem w swojej klasie, posiada również najlepsza relację mocy do wagi quada. Outlander 450 jest mocniejszy aniżeli Yamaha Grizzly 450.
NAPĘD:
* Silnik: Rotax 450, pojemność 427 cm³, 4-suwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy, cztery zawory, SOHC, 38 KM
* Zasilanie paliwem: elektroniczny wtrysk paliwa, wtryskiwacze Siemens VDO
* Rozruch: elektryczny
* Przeniesienie napędu: automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT z przełożeniami High, Low, Park, Neutral, Reverse, hamowanie silnikiem
* Układ jezdny: elektronicznie dołączany 2x4/4x4, przekazanie napędu wałem, wiskotyczna blokada przedniego dyferencjału (szpera) Visco-Lok
PODWOZIE:
* Rama SST G2,
* Zawieszenie przednie: podwójne wahacze, poprzeczne, amortyzatory olejowe, skok 229 mm
* Zawieszenie tylne: niezależne wahacze TTI, wleczone, amortyzatory olejowe, skok 220 mm
* Hamulce przednie: hydrauliczne, tarczowe wentylowane, średnica tarczy 214 mm, zaciski dwu tłoczkowe
* Hamulec tylny: hydrauliczny, tarczowy wentylowany, średnica tarczy 214 mm, zacisk dwu tłoczkowy
WYMIARY:
* Długość x Szerokość x Wysokość: 2110 x 1168 x 1240 mm
* Masa własna: 308 kg
* Rozstaw osi: 1295 mm
* Wysokość siedziska: 858 mm
* Prześwit: 267 mm
* Dopuszczalne obciążenie bagażnika: przedni 54,4 kg, tylny 109 kg
* Dopuszczalna masa holowanej przyczepy: 590 kg
* Pojemność wodoodpornego, tylnego schowka: 10,9 L
* Pojemność zbiornika paliwa: 20,5 L
* Oparcie kierowcy
* Mocowanie z hakiem holowniczym i wiązką elektryczną
WYPOSAŻENIE:
* Oprzyrządowanie: wielofunkcyjny wskaźnik cyfrowy; prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, licznik drogi i godzin pracy, centrum diagnostyczne, wskaźniki: biegu i napędu, poziomu paliwa, zegar, automatyczne wyłączanie świateł po 15 minutach.
* Przedni i tylny bagażnik
* Instalacja elektryczna do montażu wyciągarki
* Gniazdko 12V w konsoli przedniej
* Dwa reflektory przednie o łącznej mocy 70W, światło hamowania
* Opony Carlisle Trail Wolf, 25"
* Koła stalowe, czarne, 12"
Zasilanie silnika | wtrysk |
Zawieszenie (tył) | TTI |
Skok zawieszenia (tył) [mm] | 220 |
Opony (przód) | 25x8-12 |
Opony (tył) | 25x10-12 |
Koła | stal |
Rozstaw kół [mm] | 1295 |
Masa (bez paliwa) [kg] | 308 |
Długość [mm] | 2110 |
Wysokość [mm] | 1240 |
Szerokość [mm] | 1168 |
Wysokość siedzenia [mm] | 858 |
Prześwit [mm] | 227 |
Zbiornik paliwa [l] | 20 |
Masa przyczepy [kg] | 590 |
Skok zawieszenia (przód)[mm] | 229 |
Zawieszenie (przód) | podwójny wahacz |
Typ silnika | 4-suw |
Chłodzenie | ciecz |
Liczba cylindrów | 1 |
Pojemność [cm3] | 427 |
Moc [KM] | 38 |
Zakres biegów | automat |
Przekładnia | P/R/N/L/H |
Rozrusznik | elektryczny |
Napięcie akumulatora [V] | 12 |
Hamulce (przód) | tarczowe |
Hamulce (tył) | tarczowe |
Napęd | wał kardana |
System napędowy | CVT 4x4 |
Brak opinii klientów w tej chwili.