Nowy produkt
Lekki i zwinny Spark Trixx zapewni ubaw dla wszystkich członków Twojej rodziny. Najtańszy i najlżejszy skuter dostępny na rynku. Charakteryzuje się najniższym zużyciem paliwa wśród skuterów wodnych i jest zbudowany z lekkich materiałów. Mocny silnik oferujący lepsze przyśpieszenie. Rozpędza Sparka ponad 80km/h przy bardzo niskim zużyciu paliwa na poziomie 7-8l na godzinę....
Lekki i zwinny Spark Trixx zapewni ubaw dla wszystkich członków Twojej rodziny. Najtańszy i najlżejszy skuter dostępny na rynku. Charakteryzuje się najniższym zużyciem paliwa wśród skuterów wodnych i jest zbudowany z lekkich materiałów. Mocny silnik oferujący lepsze przyśpieszenie. Rozpędza Sparka ponad 80km/h przy bardzo niskim zużyciu paliwa na poziomie 7-8l na godzinę.
WERSJA TRIXX
* Regulowana wysokość kierownicy
* system iBR (hamulec + bieg wsteczny)
* Zwiększony zakres regulacji trymu VTS
* Dodatkowe podnóżki ułatwiające wykonywanie akrobacji
* Limitowana kolorystyka
SILNIK:
* Rotax 900 HO ACE, 899 cm³ czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa
* Moc: 90 KM
* Chłodzony cieczą w obiegu zamkniętym CLCS
* Elektryczny rozrusznik
* Elektroniczna przepustnica iTC
WYMIARY:
* Wymiary (długość x szerokość): 305cm x 118cm
* Masa własna: 199 kg
* Ilość miejsc: 3
* Ładowność: 205 kg
* Pojemność zbiornika paliwa: 30 l
* Pojemność schowka: 1,6 l
NAPĘD:
* System wspomagania sterowności przy małych obrotach silnika O.T.A.S.
* Pędnik ze stali nierdzewnej
WYPOSAŻENIE:
* iBR – elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 30 metrów krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie proste co parkowanie samochodu
* Exoskel – konstrukcja Sea-Doo Spark to unikalny szkielet przestrzenny, który jest lekki i mocny oraz zapewnia unikalną stylistykę pojazdu. Wyjątkowe dla skuterów wodnych rozwiązanie to montaż podzespołów, kadłuba i pokładu do szkieletu za pomocą śrub: technologia Sea-Doo zapewnia szczelne połączenie, a cały pojazd można zdemontować w celu obsługi czy naprawy w mniej niż 30 minut
* Polytec – nowe, stworzone przez Sea-Doo tworzywo sztuczne użyte do budowy kadłuba. Łączy polipropylen z długimi włóknami szklanymi dla uzyskania niskiej masy i wysokiej wytrzymałości. Polytec można poddać recyklingowi, więc jest przyjazny dla środowiska
* D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
* Elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny (16 funkcji)
* Sponsony stabilizujące
* Hak holowniczy
* Uchwyt ułatwiający wchodzenie na pojazd z wody
* Nakładka chłodząca rurę wydechową
* Antypoślizgowe podnóżki
Liczba miejsc | 3 |
Wskaźniki | wyświetlacz 16-sto funkcyjny |
Zasilanie silnika | wtrysk |
Wsteczny | std |
Typ siedzenia | 3-up |
Masa (bez paliwa) [kg] | 199 |
Długość [mm] | 3050 |
Wysokość [mm] | 1070 |
Szerokość [mm] | 1180 |
Zbiornik paliwa [l] | 30 |
Typ silnika | 4-suw |
Chłodzenie | ciecz |
Liczba cylindrów | 3 |
Pojemność [cm3] | 899 |
Moc [KM] | 90 |
Rozrusznik | elektryczny |
Napięcie akumulatora [V] | 12 |
Hamulce (przód) | iBR |
Wyposażenie | VTS |
Brak opinii klientów w tej chwili.